Mijn emoji afbeeldingen zien er anders uit hoe kan dit?

Als ik typ zien mijn emoji afbeeldingen er mislukt uit. Als ik de tekst verzend staat hij er wel goed.
Telefoon: wileyfox X2
Android nougat
Google toetsenbord, SwiftKey.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Is dit in whatsapp of in een ander programma?
dit kan kloppen, de emojis zijn gewoon anders geprogrameerd in android. als je in whatsapp werkt kun je dit voorkomen door in plaats van op emojis in je toetsenbord te klikken, dat te doen op de emoji in je tekstbalk