Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mjjn telefoon is kwijt ik vermoed dat die gestolen is en hij is mogelijk uitgezet kan kan je hem dan alsnog traceren?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als de telefoon uitgezet is kun je 'm niet traceren, maar met uitzetten heb je ook niets aan de telefoon(tenzij voor onderdelen) Met een gelockte iPhone valt niks te beginnen, zelfs met de beloofde unlocks op ebay.com kom je in een vliegenval terecht zonder resultaat, dus ik hoop dat je een iPhone had waar 'find my iPhone' op aan stond. Indien dat zo is, meld deze dan NIET als gestolen of vermist, maar probeer via text de aandacht te trekken van de nieuwe eigenaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Het leek mij een mooi antwoord. Waarom is het niet goed?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Precies Joan, dat is een hetze tegen mij met iemand waarmee ik nog weleens langs de zijlijn in conclaaf ga... Ik vind daarom dat de duimpjes verplicht gemotiveerd dienen te worden, want zo snapt niemand een snars waarom het goed dan wel fout/onjuist is...
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Waarschijnlijk omdat ik adviseer de iPhone niet als gestolen of vermist te rapporteren, maar de minner snapt niet dat dan juist de unlock een grotere kans van slagen krijgt, dus een - van de 'niet-gehinderd-door-enige-kennis-club' weer...
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Beste R T waarom niet als gestolen opgeven ? Ik ben gewoon belangstellend . Nog nooit iets met minnen gedaan :)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
"Beste R T waarom niet als gestolen opgeven ?"
Het schijnt dat als de telefoon als vermist/gestolen is opgegeven deze op een lijst staat waar Apple medewerkers makkelijker bij kunnen, nu als deze bulk aanvraag die 1x per 2 weken verwerkt wordt door Apple ingezien wordt door corrupte Apple medewerkers dan kunnen vermiste/gestolen iPhones makkelijk worden 'whitelisted' tegen betalen van zo'n €70. Met een iphone zonder vermelding is dat een iets meer intern proces, waarbij de enige omzeiling het vervangen van RAM / SMC / A(7,8,9) proc is....
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedankt . R T
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Wie zegt dat het om een iPhone gaat?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding