kan ik zonder wifi signaal en zonder beltegoed... Gebruik maken van een ander toestel met mbs voor internet via bleutooth of wifi direct bv?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het is me onduidelijk wat je wil. mbs?? Beltegoed lijkt me sowieso niet relevant, bedoel je een datalimiet via 3g/4g?
Ritsuka
7 jaar geleden
Bedoel je dat je een mobiele hotspot aanzet op mobiel 1 zodat je op mobiel 2 (die zonder beltegoed) kunt internetten via wifi?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Maak er eens een goed verhaal van. Is dit je vraag?: Ik heb voor me twee telefoons.
1. Merk,type met geen data abonnement (geen MB's zoals jij het noemt)
2. Merk type met wel data abbo (1GB data per maand)
Ik wil met telefoon 1 het internet op via de dataverbinding van telefoon 2 (3g/4g).
Kan dat en zo ja hoe?

Antwoorden (1)

Ja als de andere telefoon internet ontvangt kan hij een WIFIhotspot instellen en aan geven dat de bleuthooth ook ook als hotspot gebruikt mag worden volgens mij
Hoop dat je er iets aan heeft. Gr. Kees