Waar in de Messenger app kun je instellingen wijzigen?

Bij iphone kun je bij instellingen enkele dingen aanpassen maar waar IN de messenger app zijn de instellingen? Ik kan echt nergens op instellingen kiezen.

Toegevoegd na 8 minuten:
Niet de basis instellingen met meldingen personen en geluid etc. Meer instellingen meer gedetaillerd.

Toegevoegd na 12 minuten:
Gedetaillerdere instellingen van OA Messenger day.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
47.6K

Antwoorden (1)

Door op je eigen foto linksboven te klikken, dan kom je in de instellingen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Sorry ik bedoel meer instelling. De instellingen van Messenger Day etc.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Maar ik kan niet zien hoe je de telefoon en videochat kunt uitschakelen op Messenger