hoe weet ik uit welk land iemand mij belt als ik in mijn scherm de eerste zes cijfers 001857....... zie?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Dat zijn onbekende telefoontje uit onbekende landen van onbekende bellers die iets willen verkopen of iets van u willen weten. Gewoon laten bellen, of aannemen en wegdrukken.
https://www.tellows.nl/num/0018570006632

Toegevoegd na 3 minuten:
Als het telefoon nummer begint met 001857 .... grote kans dat er vanuit Massachusetts of via Massachusetts gebeld.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nee bedankt voor je antwoord maar in dit geval gaat het niet om onbekende alleen vroeg ik me af of de persoon daadwerkelijk in amerika was. als nog bedankt
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Blijkbaar wel dus ::))
Dat is Massachusetts USA. Maar denk er om, ook malafide abonnees maken gebruik van dit soort carriers. Niet terugbellen, tenzij je bevestigd hebt via SMS(of Internet diensten/reverse lookup) wie het betreft aan de andere kant van de lijn.