hoe zorg ik ervoor dat ik geen melding van google krijg als iemand over een week jarig is?

Op mijn android telefoon krijg ik sinds kort een herinnering (melding) als iemand in mijn contacten over een week jarig is. Hoe en waar kan ik dit uitzetten?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Je kunt naar instellingen gaan en dat staat er google en dan heb je allemaal verschillende opties 1 van de optie zijn meldingen uitschakelen dan druk je erop en dan krijg je geen meldingen.
Misschien kun je is kijken naar mijn vraag,daag!