Hoe krijg ik alle meldingen op mijn telefoon?

Sinds 2 dagen ben ik in het bezit van een S7-edge. Hij doet het prima maar:
Ik krijg geen meldingen meer in de berichtenbalk. Volgens mij heb ik bij alle apps waar ik meldingen van wil ontvangen, het vinkje aan gezet. Het probleem doet zich voor bij facebook, email, gmail en twitter. Wat doe ik niet goed? Ik heb er wel een hoes omheen welke de telefoon op standby zet als ik hem dicht doe.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Zo'n S7 met zo'n hoes heb ik ook. Misschien kun je eens proberen: Settings -> Notifications -> Advanced (rechtsboven) -> More (rechtsboven) -> "Reset App Preferences".

Antwoorden (1)

In de instellingen van de apps waar het probleem zich voordoet de meldingen inschakelen, bij Gmail, Facebook, Twitter en instagram staan push-meldingen niet automatisch aan.