Hoe krijg ik de juiste versie pokemon go op de telefoon?

De app is in Nederland nog niet uit maar zou wel al mogelijk te installeren zijn.. En welke pokemon go uit de appstore zou ik moeten hebben?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.8K
SimonV
7 jaar geleden
Pas op voor malware:
https://www.androidplanet.nl/nieuws/pokemon-go-apk/

Antwoorden (1)

Pokemon Go downloaden op Android
Voor Android zijn de stappen simpel: ga - op je Android-device - naar deze website
http://www.apkmirror.com/apk/niantic-inc/pokemon-go/pokemon-go-0-29-0-release/pokemon-go-0-29-0-android-apk-download
en download het APK-bestand. Installeer het bestand en je kunt gelijk beginnen met spelen, als je je smartphone tenminste toegang hebt gegeven apps buiten Google Play om te kunnen installeren.

Pokémon Go downloaden op iOS
In iOS werkt het iets omslachtiger. Ga in de App Store op je iPhone of iPad naar het Featured-tabblad. Scrol naar beneden en ga naar Apple ID > Sign out. Scroll opnieuw naar beneden en druk op het vlaggetje. Selecteer de Australische vlag. Zoek daarna een willekeurige app en druk op Downloaden. Apple zal je vragen in te loggen of een account aan te maken. Doe dat laatste. Vul je gegevens in (zorg dat je een geldig e-mailadres gebruikt waar je de gegevens van hebt). Verzin een adres in het veld bij Billing Address (gebruik 2000 als postcode) en activeer je account via e-mail. Je kunt nu Pokémon Go downloaden uit de Australische App Store.

Toegevoegd na 19 uur:
Het is mogelijk om Pokémon Go nu al te downloaden via een Amerikaanse Apple ID. In onderstaande tip kun je lezen hoe je zo’n Amerikaanse Apple ID aanmaakt zonder dat je hiervoor een creditcard nodig hebt.
http://www.iculture.nl/tips/amerikaans-apple-id-of-itunes-account-aanmaken/
SimonV