Hoe kan ik .jar of .jad bestanden op mijn Samsung SGH F480i zetten?

Samsung SGH F480i lijkt op de bekende Samsung Star. Maar op de Samsung Star kan je wel .jar en .jad bestanden afspelen. Waarom kan dat niet de SGH F480i?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

De samsung SGH F480i heeft een optie om een geheugenkaart in de telefoon te plaatsen (een micro sd kaart).
Als je beschikt over een micro sd kaart kan je de .jar of de .jad bestanden eerst op de micro sd kaart zetten en deze vervolgens weer in je telefoon doen.
Je hebt hiervoor wel een cardreader nodig,deze kan standaard in je pc of laptop zitten,maar er zijn ook cardreaders te koop,voor nog geen €2 kan je op de volgende site een kopen (excl verzendkosten):

http://www.consolecompleet.nl/Flash-geheugen/MicroSD-card-reader/flypage.tpl.html

Als je de bestanden eenmaal op de sd kaart hebt staan kan je met je samsung de bestanden uitpakken en instaleren.

Toegevoegd na 19 minuten:
Je zou het ook kunnen proberen middels een datakabel en Samsung pc studio.
Hiermee kan je bestanden uitwisselen tussen pc en je telefoon.

http://www.samsungmobile.nl/support/softwaremanuals/pcStudio31.do
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Spelletjes,ringtones ect .jar en .jad bestanden in overvloed,via je mobiele internet gratis te downl. en instaleren,op m.mobile9.com