is de Samsung Galaxy S 7 echt water dicht?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja, deze is echt waterdicht mar hier is wel een maxiumum aan verbonden. Zowel de Samsung Galaxy S7 als de S7 Edge zijn gekeurd met een IP-rating van IP-68.
Dit houdt in dat deze toestellen tot maximaal 1,5 meter onderwater mogen met een maxium van 30min. Dit werkt alleen als er niet teveel "kracht" op het toestel komt te staan denk hierbij aan een waterval en of golfen.

Antwoorden (1)

Enkel door fabrieksfout zou dit niet kunnen zijn.

Er zijn op internet talloze filmpjes te vinden waarin dit getest word.

Al advisieer ik je niet om dit zelf expres te testen en het erbij te laten voor het geval dat je hem perongeluk laat vallen.