Hoe komt het dat mijn screenprotector niet helemaal lijkt te pakken?

Vanmiddag een screenprotector op telefoon laten zetten ivm nieuw scherm (wad kapot gevallen). In de winkel hebben ze deze erop gezet. Het zuigt zich als het ware vacuüm op het scherm. Maar nu pakte het bovenstuk niet op het scherm. Lijkt alsof er lucht onder zit. Als ik dit met bankpasje eruit duw lukt dit, maar komt de plek weer terug. In de winkel zei de jongen dat hij dit nog nooit heeft meegemaakt. Had er collega bij gehaald. Deze zei dat fit door de lijm kwam en na een paar dagen wegtrekt. Wie heeft hier ervaring mee? Vond het beetje raar verhaal namelijk.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Heb je een glazen of een plastic screenprotector gekocht? Je kunt namelijk proberen om de luchtbellen eronder uit te halen. Zie: http://www.glazenscreenprotectorshop.nl/verwijder-luchtbellen-onder-je-glazen-screen-protector-18.html Bronnen:
- http://www.glazenscreenprotectorshop.nl/

Antwoorden (1)

er bestaat een kans dat er stof tussen gekomen is