Wat is de beste Sim Only provider/aanbieder?

Bij mijn laatste abonnement kreeg ik een Sim lock vrije Samsung S5 kado en deze voldoet nog steeds aan mijn verwachtingen. Daarom zou ik hier graag een simkaartje indoen. Zelf ben ik vrij handig met internet en techniek, maar ben ik eigenlijk opzoek naar reacties van andere om mijn mening te bevestigen.

Ik ben opzoek naar een abonnement met 1 GB databundel en zo min mogelijk belminuten/SMSjes. Dit heb ik uiteraard ingevoerd in een vergelijker op www.goedkoop-sim-only.nl en dan komen continu Ben en Youfone naar boven. Klopt dit?

Heb zelf liever dat ik bel via het netwerk van KPN en kom dan ook op Youfone. Graag wacht ik jullie reacties af om hier mijn daadwerkelijke besluit op af te stemmen.

8 jaar geleden
1.6K
redhouse
8 jaar geleden
Heb alles van KPN (TV- Internet -telefonie en mobiel) en daardoor korting en extra bundels.
Was voor mij het goedkoopst.

Het beste antwoord

Uit een onderzoek van de Consumentenbond kwam Simyo als de beste naar voren.
Ik ben zelf al járen gebruiker (in binnen- en buitenland) en heb nog nooit een storing gehad.
Simyo is een KPN-dochter en gebruikt dus dat netwerk.

Toegevoegd na 59 minuten:
Aanvulling:
Je kan onafhankelijk van elkaar de grootte van je bel/SMS-pakket en Mobiel Internet-pakket kiezen. Dat is per maand door jezelf aan te passen via hun site.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik kan het hier alleen maar mee eens zijn. Ben al jarenlang klant en tot volle tevredenheid. Simpel, snel, goedkoop, flexibel en betrouwbaar. Het lijkt te mooi om waar te zijn, maar toch is het écht waar! :-)
playah30
8 jaar geleden
Top! Heel erg bedankt ;)
HeerVoldemort
8 jaar geleden
En voor een iets hoger maandbedrag kan je per masnd opzeggen en zit je fus niet voor twee jaar vast aan een abonnement.
(Ik ben ook klant van Simyo maar ik wil z.s.m. terug naar Tele2 zodra de dekking in mijn woonplaats goed is, daarom heb ik gekozen voor per maand opzeggen)
Bij Simyo kun je trouwens ook een data bundel bijkopen als je over je bundel heen gaat. Veel andere providers bieden die optie niet.
playah30
8 jaar geleden
Oke, ja dat is inderdaad handig!

Andere antwoorden (2)

T-mobile kan ik ook erg aanraden! Goede prijzen, mooie app. Het is ook erg betrouwbaar ik zit nu al 4 jaar bij hun en ik heb nog nooit een storing gehad.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ben is trouwens ook goed!
1250 mb en 300 min/sms voor 15 euro bij KPN compleet.
Niet gek dacht ik zo