hoe kan ik meer ruimte aan apps toewijzen bij intern geheugen tablet?

Er zit 5 Gb intern geheugen in de tablet (Android 4.2) Echter hij wijst maar 200Mb toe aan apps. Zelfs Google kan zichzelf niet bijwerken. De apps die niet intern hoeven staan al op de SD kaart. Maar er is dus intern nog heel veel ruimte vrij waar we niet bij kunnen

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Er is een verschil met de plek waar je je apps opslaat en de plek waar de apps draaien.
je zegt dat je al de meeste apps naar de SD hebt verplaatst. Dat is ook goed. Die 200Mb die je overhoud gaat over het RAM geheugen. Dat is de plek waar de apps gebruik van maken op het moment dat ze actief zijn. Het enige wat je kunt doen is proberen zoveel mogelijk apps te sluiten en het cache geheugen te legen. Je kan ook systeem apps die door de fabrikant erop zijn gezet eventueel uitschakelen als je ze niet gebruikt. Dit zorgt ervoor dat cache geheugen vrij komt en dat deze apps niet onnodig RAM opnieuw gaan gebruiken. Dit allemaal kan je in het applicatiebeheer doen. Eventueel cache geheugen zou je ook nog in je opslagruimtebeheer kunnen wissen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ik kom er niet uit. Ik heb cache geleegd, en dat scheelde wel. Maar tijdens het installeren of updaten van een app roept ie dat ie 150 MB nodig heeft, en er is maar 120 Mb bijvoorbeeld. Is dat RAM geheugen voor het gebruiken van de app of voor het opslaan van de app? En is dat RAM geheugen uit te breiden?