Hoe zet je de originele Android versie op de Samsung Galaxy S4?

Ik heb de Samsung Galaxy S4. Deze telefoon heeft altijd de android versie van Samsung, met o.a. TouchWiz. Hoe kan je ervoor zorgen dat de hele versie van Samsung eraf wordt gehaald en dat je de originele Android versie van Google op mijn mobiel komt?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Het beste antwoord

Echt de originele versie kan je zover ik weet niet erop zetten, wel van die custom roms die dus gebaseerd zijn op het originele en die zijn meestal ook nog eens een stukje beter, denk hierbij bijv. aan de welbekende Cyanogenmod. Er was pas ontdekt dat er een ernstige bug was in Android (al vanaf versie 2.2!) en Cyanogenmod heeft de bug al eerder opgelost dan Google zelf (stagefright bug, zoek maar op).

Hopelijk helpt dit jou op weg naar touchwiz-vrije roms!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Op xda forums zijn er vele custom ROMs te vinden die hierop zijn gebaseerd, vaak met toegevoegde performance tweaks.