Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik voorkomen dat al mijn muziek hetzelfde plaatje heeft?

Als ik vanaf mijn laptop via een USB kabel muziek naar mijn telefoon kopiëer krijgt elk nummer het plaatje van het 1e nummer. Ik heb het al op verschillende manieren geprobeerd maar ik kan het probleem niet oplossen misschien weet een van jullie het probleem?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
836

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik denk dat het plaatje bij het album hoort. Dus de afbeelding die bij het originele album hoort waar de nummers/singles normaal gesproken op staan. Volgens mij is het ook afhankelijk van of je "illegaal" iets download of een nummer "koopt".

Ik weet niet of je itunes gebruikt, maar er is een programma dat heet "TuneUp".
Dat is een soort plug-in die je album-art kan fixen. Het kost wel geld zover ik weet. (http://www.tuneupmedia.com/)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nu twijfel ik trouwens, ik dacht dat het dezelfde artiesten waren. Misschien komt het door de nummering of iets dergelijks?
Of dat hij de album art van het eerste nummer pakt.
nielsjuh
8 jaar geleden
ik denk dat je wel gelijk heb. dit lijkt me de top 40 van dit moment. vandaar dezelfde afbeeldingen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het is inderdaad de top40 van dit moment alleen hoe kan ik dit nou oplossen ?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
En ja ik heb de nummers illegaal gedownload en ik gebruik iTunes niet

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding