Is dit de originele samsung galaxy s4?

Ik wil op marktplaats misschien een s4 kopen, maar is dit wel de originele achterkant?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Het ziet er uit als de S4 black edition.
https://www.google.nl/search?q=s4+black+edition&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAcQ_AUoAWoVChMI1Mqhp9yRxwIVhroUCh17kQ66&biw=1264&bih=996&dpr=0.9

Ik heb deze zelf ook. Het is een "leer gestikte" achterkant. Ik vind het er niet verdacht uit zien.

Toegevoegd na 1 uur:
Naar aanleiding van reactie:
Het is niet de black edition. Maar het ziet er wel uit als de basic cover, alleen wel enigszins "versleten". Het ziet er gewoon gebruikt uit, maar dat weet je natuurlijk als je het aankoopt.
Ik denk dat dit dezelfde achterkant is, in de link iets naar beneden scrollen
http://www.engadget.com/2013/07/22/samsung-galaxy-s4-mini-review/

Al met al ziet het er wel nog steeds uit als een originele cover. Voor mij nog steeds niet iets om me zorgen over te maken.

Let er wel op dat je een gebruikt apparaat koopt. Je weet niet wat er mee is gebeurd op dat er reparaties aan zijn uitgevoerd, etc. Gewoon gezond verstand gebruiken.
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt voor je reactie, Ik heb er nog een afbeelding aan toegevoegd, misschien is dit duidelijker? Groetjes
Thecis
8 jaar geleden
@vragenoverthebasics
Zie aangepast antwoord, is niet de galaxy black edition
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dankjewel voor je antwoord!