Scherm reageert niet na het updaten van de telefoon, hoe los ik dit op?

Ik heb vandaag mijn telefoon gereset en daarna reageerde mijn scherm niet meer en mijn lcd knoppen ook niet.

Toegevoegd na 29 minuten:
Mijn lcd knoppen geven wel licht

Toegevoegd na 1 uur:
Als ik bij het scherm ben om de telefoon in te stellen, draait de telefoon tegenovergesteld in opzicht van de houding van de telefoon

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Hi!

Welk toestel heb je en hoe heb je je telefoon gereset?

Vaak is er een knoppencombo die de telefoon terugzet in fabrieksinstellingen als het daarmee niet lukt is er kortsluiting of het loslaten van draden naar je scherm.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb een Wiko Rainbow 4G en heb mijn telefoon gereset via de software van de website, de knoppencombo probeerde ik later, om te kijken of het zonder de software wel ging. Alleen heb je dan de lcd knoppen nodig die dus ook niet meer werken.