Hoe kan ik foto's van mijn iPhone 4 op een CD zetten?

Ik heb van een vriend een iPhone overgenomen. Nu heeft hij gevraagd of ik zijn foto's wel saven en naar hem sturen (per mail of post(CD)). Hoe kan ik dit doen.

9 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

ik zet al mijn foto's over naar Flickr - 1 Tb gratis = plm 1,8 miljoen -
hij kan dat makkelijk zelf doen als hij gratis account aanmaakt
of jij voor hem op evt jouw account - dan stuur je de link door met de foto's - hij neemt ze over en jij delete ze van je account
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hiervoor dien je eerst de foto's op een computer te zetten. Vanuit je computer kun je ze dan op een cd branden.

Voor Windows:
Wanneer je de iphone op de computer hebt aangesloten en de drivers automatisch zijn geïnstaleerd kun je de foto's van de iphone halen.
Windows geeft zelf de mogelijkheden om cd's te branden wanneer er een lege CD-R of CD-RW wordt gedetecteerd. Mocht je geen cd brander hebben kun je ze altijd nog via een usb stick overhandigen.