Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik de locatie zien van een andere Iphone?

Mijn dochter heeft een Iphone en ik ook, ik wil graag kunnen zien waar de Iphone is(mijn dochter dus), ze weet hier van uiteraard, het enige wat wij hebben is een Apple ID en we hebben allebei locatievoorziening aan staan. Verder kan ik er niet zo goed wijs uit wat er op de Apple site staat. Graag in jip en janneke taal.

Toegevoegd na 2 minuten:
Het schijnt ook zo te zijn dat wanneer de Iphone gestolen wordt of verloren is dat je dan de Iphone kunt volgen, ook handig.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
24.1K
dudemeister
8 jaar geleden
sowieso handig om de app Zoek mijn Iphone en Vrienden te installeren
met de eerste kun je op afstand de inhoud verwijderen ed - na diefstal oid - en de tweede lokaliseer je je dochter

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als jij op de iPhone hetzelfde AppleID instelt als op je eigen toestel dan kun je de telefoon van je dochter probleemloos volgen / waarschuwingen sturen / telefoon blokkeren / telefoon wissen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat kan met de app "Zoek mijn vrienden", te downloaden vanaf https://itunes.apple.com/nl/app/zoek-mijn-vrienden/id466122094?mt=8
(Lees meer...)
Amadea
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding