Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan het gebruiken van (goedkope) oortelefoontjes een smartphone ontregelen/storen?

Ik had heel goedkope oortelefoontjes gebruikt, en mn smartphone deed erg raar, als ik muziek af wilde spelen (vanzelf bellen we)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is mogelijk. Soms kan het ook zijn dat je 'm niet goed in de telefoon aangesloten hebt.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dit kan; heb hetzelfde met mijn samsung, gewone oortjes zijn geen probleem maar sluit ik 'm in de auto of stereo aan leeft dat ding zn eigen leven. Hoe het komt weet ik echter niet!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
je telefoon zal echt niet langzamer worden van goedkopere oortjes, het enige wat oortjes doen zijn de signalen die er uit de poort komen omzetten in trillingen(geluid). in het contact zit meestal een detectie voor de oortjes, maar door slechter oortjes word je telefoon niet langzaam en zal hij hetzelfde reageren als duurdere oortjes, wat wel kan is als er een versterker op aangesloten zit dat je dan "storend"geluid hoort,dit komt omdat het stekkertje nooit precies in het contact past. door het stekkertje te draaien kan je dit grotendeels verminderen. maar je kan het ook oplossen door de aux-ingang niet te gebruiken en de muziek op een usb-stick zetten en die in je auto te pluggen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding