In deze tabel kan je zien dat de verschillen in afmetingen nihil zijn, ook op foto's lijken alle knoppen op dezelfde plek te zitten. Toch raad ik aan om een beschermfolie voor de tab 4 te bestellen vanwege eventuele verschillen, maar dit zal om een enkele millimeter gaan dus noodzakelijk is het niet, een tab 3 folie kan.
http://www.phonearena.com/phones/compare/Samsung-Galaxy-Tab-4-10.1,Samsung-Galaxy-Tab-3-10.1-inch/phones/8406,7870
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
misslobe
9 jaar geleden
Dankjewel