Is het slecht voor je accu als je het oplaad met een oplaad accu ??

Is het slecht voor je iPhone accu als je hem oplaad met een power bank
Oplaad accu

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Niet in mijn beleving, ik heb een iphone 4s en doe het al 3 jaar werkt nog steeds
ik gebruik accucases die zijn een stuk handiger dan powerbars
let wel ik weet dat voor een iphone 5 en hoger lastig kan zijn een gecertificeerde case te vinden. en deze zijn alleen daarom al een stuk duurder.
capthavoc
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nog een vraagje kan een oplaad accu van 1800 mah een iPhone 6 opladen
capthavoc
9 jaar geleden
Er is geen bezwaar het te proberen de accu zelf heeft 2100 mAh
dus het is goed genoeg voor een plus minus 80% lading
het enige dat misschien niet werkt is als de accu niet wordt herkend
ik heb begrepen dat lightning kabels wel eens weigeren om niet gecertificeerde accu te accepteren.
maar als je hem toch hebt en een originele kabel gebruikt dan lijkt het me geen bezwaar om het te proberen.