Waarom valt mijn Samsung Galaxy S3 mini vaak uit als ik niks doe?

Hallo,

Zoals jullie zien in die vraag heb ik een probleem met mijn s3 mini.
Mijn s3 mini valt uit, naja die start helemaal opnieuw op zonder dat ik een pin-code hoef in te voeren. Maar het raarste is dat ik een nieuwe accu heb, maar hij valt nog steeds telkens uit. Wat is het probleem enhoe kan ik dit oplossen?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoe vaak valt hij dan uit?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
circa 2x per dag ook wel meer soms? :S
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Nieuwe batterij dat maakt niet uit. De batterijen van Samsung hebben soms van die rare fratsen. Ik heb ook een nieuwe gekocht voor de S3 mini van mijn man, origineel van Samsung, na 2 weken weer problemen. De batterij kreeg een hele kleine nauwelijks voelbare bolling. Gewoon opsturen naar Samsung (wel even bellen) het probleem is bekend bij Samsung en je krijgt gewoon een nieuwe batterij toegestuurd. De problemen die mijn man met het toestel had zijn dezelfde als die jij beschrijft.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb ff een andere account aangemaakt dat op deze lijkt, want deze is geblokkeerd, haha.
Maar als ze een nieuwe accu voor mij gaan vervangen dan krijg ik misschien hetzelfde probleem toch?
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Niet als je nieuwe accu die je gehad hebt ook defect is.
Dat bedoelde ik, mijn man had problemen met zijn telefoon, kreeg een nieuwe accu, toen ging alles goed. Na twee weken weer dezelfde problemen. Bleek de nieuwe accu hetzelfde probleem te hebben. Nu heeft hij een derde accu gehad en nu is het probleem over.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit vind ik echt heel raar. Ik heb deze accu al 3 weken ofzo en nou al defect.
Nouja raar. Dan moet ik het maar inruilen en hierover gaan zeggen!:S
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Dat kan dus wel, en je bent niet de enige. Mijn nichtje had dit ook, en ook met de S3 mini. Het internet staat er vol mee. Je kan het zien aan de batterij, dan zit een een licht bolling in, of je kan het voelen.

Antwoorden (2)

Je telefoon hoort niet zomaar uit te vallen als je er niets mee doet. Ik heb dezelfde telefoon als jou maar herken dit probleem niet. Als ik jou was zou ik ermee terug gaan naar de winkel... ;)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je geeft niet aan hoe oud je s3 is. Mijn vriend had hetxelfde probleem twee weken geleden. Op de batterij zit een half jar garantie op het toestel 1 jaar. Dus dan kun je terug gaan. Ik heb het nagevraagd bij een Samsung dealer. Deze adviseerde via computer opnoeuw instaleren. Dit hielp niet bij toestel van mijn vriend. Of het kon een fout in software zijn en dan zou ie opgestuurd moeten worden. Via internet een nieuwe batterij van 9.50 besteld (geen originele) en het toestel werkt al twee weken prima.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb mijn s3 mini iets langer dan een halfjaar. Dus eigenlijk niet zo oud.
Ik heb zelf ook geen originele accu besteld, maar ik krijg dus hetzelfde probleem en Ik heb het ook niet laten vallen. dus ik vind dit wel erg raar!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je telefoon pas een half jaar oud is met je terug gaan naar leverancier waar je m gekocht hebt. 1 jaar garantie op toestel, half jaar op batterij