Kan ik op mijn Samsung Galaxy S3 mini GT-I8200N Cyanogenmod installeren?

Ik heb deze vraag al eerder gesteld, maar ik kreeg geen goede antwoord.

Ik heb zoals jullie in de vraag al zien: Samsung Galaxy S3 Mini (GT-I8200N). Ik wil daarin Cyanogenmod installeren. Ik heb bijna overal op internet gezocht, maar ik kon niet de goede vinden en nergens stond de model van wat ik heb.
Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt! :)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (3)

Nee, helaas is daar nog geen CM-rom voor gemaakt: http://forum.xda-developers.com/galaxy-s3-mini/general/s-iii-mini-ve-i8200-n-t2826565.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik kan Engels niet goed verstaan, haha! Maar ze zijn ermee bezig dus om er een te gaan maken?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, helaas (nog) niet.
In tegenstelling wat WHDBGS zegt is er wel een Cyanogenmod-build beschikbaar voor je S3 mini: https://goo.im/devs/OliverG96/golden/cm10/cm-10-20130303-UNOFFICIAL-ALPHA5-golden.zip/
Als je instructies nodig hebt kun je die hier vinden: http://www.androidlegend.com/cyanogenmod-10-android-4-1-2-jelly-bean-for-samsung-galaxy-s3-mini-i8190-cm10/

Toegevoegd na 42 seconden:
WHDBGS moet natuurlijk WDHBGS zijn
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit ondersteund niet op mijn telefoon, omdat ik een andere model heb. haha. Maar alsnog bedankt!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zie het nu ook, haha. Was er niet vanuit gegaan dat er verschillende modellen waren.
Het is helaas nog niet mogelijk. En ALS er er 1 komt is die waarschijnlijk onstabiel en niet officeel wat betekent dat er veel bugs in zijn en dat je telefoon kan worden hardgebrickt wat ook bij mij nu is (wel bij de htc one x)