Hoe kan ik een film uit popcorntime (op mijn smartphone) op mijn smart tv bekijken?

Ik heb "screen mirroring" ontdekt, alleen moet ik dan allshare cast aan hebben staan op mijn mobiel. En hier kwam ik niet uit.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb een samsung galaxy s4. In play store kan ik geen allshare cast vinden. Ik krijg "samsung link" maar als het goed is kan ik hiermee enlel foto's en video's delen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Als je bedoeld om hem met een chromecast te mirroren kom je voor een koude kermis thuis. De stream is te langzaam waardoor je film hakkelig wordt vertoont op de tv. Ik heb het zelf namelijk ook geprobeerd.

Je kan beter een kabel van telefoon naar HDMI kopen en zo afspelen.