Met welke app kan ik alle muziek luisteren, ook als ik geen Wi-Fi heb?

Ik zoek een app waarbij ik gratis alle muziek kan luisteren, ook als ik geen wifi heb. Ik had eerst iTube maar die app vind ik niet meer op mijn nieuwe telefoon (iPhone 6 plus). Kent iemand een gelijkaardige app?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
216.1K
Amadea
9 jaar geleden
Daar heb je geen app voor nodig, maar een mp3-speler.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, toch niet. Een app is handiger.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zet je muziek toch op een sdkaart...gewoon niet streamen maar je mp3 speler gebruiken....dat nieuwe gedoe met muziek online luisteren is er niet voor jou gemak maar zodat die bedrijven Itune en deezer of hoe ze ook heten lekker veel informatie kunnen binnenhalen via achtergrondservices etc. over hoe je je phone gebruikt..wat je kijkt...luisterd en welke sites je bezoekt zodat ze alles van je weten en bijvoorbeeld lekker reclame kunnen sturen om nog meer geld uit jou portemonee in die van hun te krijgen. :)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Zelf gebruik ik ytmp3.cc, dan moet je "een link van een liedje op youtube" kopieren en in ytmp3.cc plakken en op convert drukken en dan download die hem en kun je hem beluisteren via Google Play

Antwoorden (15)

De app genaamd: free mp3

Je opent de app en voert www.tubidy.com in via daar kun je alle muziek die op youtube staat naar je app downloaden!

Hoop dat je er wat aan hebt!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En dat downloaden gaat ook zonder wifi?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Downloaden gaat niet zonder internetverbinding, je moet dus wel eerst de muziek via wifi downloaden, maar daarna kun je wel zonder wifi luisteren.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Kun je een foto sturen van de app want er zijn zo veel verschillende mp3 apps
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Is dat alleen voor iPhone? Mvg
Je kunt spotify gebruiken. Als je zonder wifi toch alle muziek wil luisteren, moet je er wel wat voor betalen. Hoeveel weet ik niet. Je kunt ook premium nemen, maar dan kun je alleen muziek luisteren met wifi.
succes
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Je hebt het omgewisseld, je kunt alleen muziek offline luisteren met premium, en daarvoor moet je 10 euro betalen.
Spotify kost €9,99 per maand, maar dan heb je ook een hoop muziek die je op 3G of 4G (let op: gaat wel van je bundel af!) en ook offline kan beluisteren.

https://support.spotify.com/nl/learn-more/guides/#!/article/Offline-luisteren
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Met Tubidy kun je gratis muziek downloaden van internet. Het programma kost niets en ook voor de muziek hoef je niet te betalen. Om muziek te downloaden met Tubidy moet je wel toegang hebben tot het internet. Anders werkt het niet.
Je kunt ook een streaming abonnement afsluiten (bij Spotify, Deezer of een andere aanbieder). het voordeel daarvan is dat je tegen een vaste prijs onbeperkt muziek kunt luisteren. Je kunt de muziek ook downloaden en deze later afspelen. Deze oplossing is natuurlijk niet gratis.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Tubidy is niet beschikbaar voor Ios wat deze persoon wel wil omdat hij/zij een iphone 6 heeft.
Voor ios gebruik ik Instatube 2. De app kost €1,79 en dan kan je alle videos van youtube downloaden. Zoek daarna op een nummer en typ erachter "audio" om bijna alleen muziek te krijgen waardoor de download snelheid en de opslag van de "video" verkleind worden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
instatube is een app in de app store maar ik weet niet of die in de play store te vinden is
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
go music daar kan je overal muziek zonder Wi-Fi luisteren maar je
moet het wel
van te voren downloaden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik zou zelf Spotify aanraden, hieronder ook al genoemd, maar wat nog niet genoemd is is dat je de muziek niet alleen offline met databundel kan gebruiken, maar ook zonder databundel of zonder wifi. Als je Spotify namelijk koopt kan je de muziek ook downloaden. Een vergelijkbare app is Deezer, daar kan je eventueel ook even naar kijken als je niet geinteresserd bent in Spotify.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Probeer music fm werkt heel goed ! Je kan alle liedjes zoeken maar je moet wel toevoegen aan favorieten en dan kun je zonder wifi luisteren! Ik ben namelijk ook heel lang op zoek geweest naar een app waar je muziek kan luisteren zonder wifi en deze heb ik nu gevonden en werkt echt heel goed!
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Muzik douwnladen en leusteren als mp3
Met youtube muzik app
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Je kan via veel apps als Spotify muziek downloaden.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Amadea
5 jaar geleden
Kon dat vier jaar geleden - toen de vraag gesteld werd - ook al?
Player GR, als je iets geluisterd hebt, kun je offline luisteren
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Een simpele app is Audiomack. Je hoeft geen rare programmeer dingen enz te doen (Ik heb er ook geen verstand van
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
als je een beetje technisch bent lukt e dit je gaat naar https://ytmp3.cc/en13/
je copieert bijvoorbeel de ulr van count on me https://www.youtube.com/watch?v=4JNtAtGGNRU
die plak e in de balk en tada een ofline manier om muziek te luisteren
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Er zijn verschillende apps waarmee je muziek kunt luisteren zonder Wi-Fi, zoals Spotify, Apple Music, Deezer en Tidal. Voor het streamen van muziek zonder Wi-Fi heb je echter wel een mobiele data-abonnement nodig. Voor meer informatie over het kiezen van een mobiel abonnement dat bij jouw muziekstreamingbehoeften past, kun je terecht op Zeker.com.