Waarom stopt mijn dropbox app als er een video geupload wordt?

Ik heb een Galaxy Note 4, met een Dropbox app, waarop camera upload aanstaat. Nu probeert hij iedere keer opnieuw dezelfde video's te uploaden, hiervan zijn er ook 2 al een jaar oud, ik dacht dus dat die er al wel in zouden staan maar toch niet dus. Als de app dus bezig is met uploaden krijg ik opeens de melding: uploaden mislukt en enkele seconden later: Dropbox is gestopt, en dan begint t weer opnieuw, allemaal op de achtergrond dus iedere keer krijg ik opeens een foutmelding in mijn scherm. Nu heb ik camera upload even uitstaan ik zou die echter toch graag blijven gebruiken, kan iemand me helpen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Het lijkt erop dat dropbox tegen een probleem aanloopt als jij iets upload.
Wat soms wil helpen is de dropbox app te openen, en dan naar je "Camera Uploads" map te gaan.

Als je in die map bent kun je proberen op dropbox naar de achtergrond te sturen met je home button, en daarna je galerij openen. Zodra dropbox begint te uploaden switch je weer snel naar de app toe. Op deze manier werkt het bij mij vaker wel.

Wat je ook kan proberen is om de video's handmatig naar een andere map te uploaden en ze dan te verplaatsen naar de "Camera Uploads", dropbox zal dan niet meer, althans bij mij niet, proberen deze video's te uploaden.

Ook kan je proberen om even je apparaat te ontkoppelen via de instellingen op de dropbox site, dan moet je op je telefoon opnieuw inloggen. Dan zal dropbox weer vragen voor camera upload, en weer je telefoon scannen.

Ik hoop dat het helpt, ik heb ook veel problemen gehad met dropbox op mijn smartphone.