Hoe kan het dat spotify op de iphone niet meer afspeelt?

Ik heb de afgelopen week zonder problemen op mijn telefoon naar spotify geluisterd. Ook vandaag nog ging het goed. Tot net. Van het ene op het andere moment wilde mijn spotify alleen nog maar afspelen als de app ook echt open stond. Zodra de schermvergrendeling komt, of zodra ik de app even weg klik, stopt de app met spelen. Eerst bleef de app gewoon doorspele n als het scherm vergrendeld werd en kon ik zelfs ondertussen op andere apps dingen doen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
6.6K

Antwoorden (1)

Heb je in de tussentijd je telefoon bijgewerkt naar een nieuwe versie van iOS? Want dan kan dat de oorzaak zijn. De beste remedie is wellicht het opnieuw installeren van Spotify op je telefoon.