Ik heb mijn Samsung Galaxy tablet een flinke tijd niet gebruikt en nu gaat hij niet meer aan. Hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Batterij lerg
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dan is de batterij echt zo supersuperleeg dat je hem niet eens meer aan krijgt. Gewoon een paar uurtjes aan de lader, dan zou het het weer moeten doen. Je moet de aan-knop wel een paar seconden ingedrukt houden.

Het beste antwoord

waarschijnlijk is het" bios" batterijtje leeg als deze niet kan worden opgeladen door normaal de lader er aan te zetten zou je even terug moeten gaan naar de winkel
maar meestal lukt het wel hen te starten door hem gewoon een tijd lang aan de lader te leggen voordat je hem probeert op te starten
geen idee hoe lang dat kan duren maar probeer hem om de zoveel tijd, op een gegeven moment zou je toch iets van een opstart kunnen bemerken een ledje licht op of zo
als dat gebeurd laat hem dan nog wat langer laden.
er is dan verder niets mis met je toestel
capthavoc
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Probeer je batterij eens op te laden als dat niet werkt dan is het slimste om naar de winkel te gaan waar je hem hebt gekocht.