Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik mijn telefoon laten repareren?

Ik had mijn telefoon op de stoep laten vallen en nu zit er in het scherm een enorme barst en doet de touchscreen het niet. het is een Oneplus One en het heeft Gorilla Glass 3. ik kan hem niet door het bedrijf zelf laten repareren want ik ben het IMEI nummer kwijt en bij zaken als Optie 1 kan het ook niet.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
IMEI-nummer staat aan de binnenkant van de telefoon op een stickertje, maar zeker is de achterkant niet verwijderbaar? Of is er nog een simtray aan de zijkant waar daar staat het meestal op gelaserd.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Dit verschilt natuurlijk per woonplaats, een bekende is:

http://www.schermkapot.nl/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik woon in de provincie utrecht
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zie op google dat de OnePlus one officiële realease datum 27 oktober aanstaande is? Heb jij deze mobiel gekregen door de zogeheten "invite"? Ik kan namelijk wel reparatie centra's vinden in Utrecht maar niet voor de OnePlus One. Hiervoor zal je dus met de fabrikant contact op moeten nemen.
als de telefoon nog werkt zou je *#06# kunnen "bellen" je krijgt dan het IMEI nummer in beeld te zien zodat je je telefoon bij het bedrijf zelf kan laten repareren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij mediamarkt kun je het ook proberen, zij repareren ook tegen betaling. Je zou even langs kunnen gaan om te vragen of ze ook jouw OnePlus One kunnen repareren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding