Wat is de beste mid-end smartphone tussen de €150 - €200?

Momenteel heb ik de Alcatel One Touch 6010D. De kwaliteit van deze telefoon valt mij tegen, hij is redelijk langzaam en loopt regelmatig vast (slechts 512MB RAM en dualcore processor)

Ik heb al wat gezocht op tweakers.net/pricewatch en ik zat te denken aan de Motorola Moto G.

Ik zoek een smartphone met (minstens):

- 1GB RAM

- Quadcore processor

- Minsters 16GB geheugen, of mogelijkheid voor microSD

- Gewone- en frontcamera

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

De moto G is inderdaad een uitermate goede telefoon voor die prijs, die heeft ook alles waar je naar zoekt. Ik heb zelf de 2013 versie, die is een tikje kleiner dan de 2014 versie. De hardware van de twee versies is wel dezelfde, het enige echte verschil is de schermgrootte (4.5" of 5") en dat de speakers aan de voorkant zitten bij het nieuwe model.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het lijkt me dus dat momenteel de Moto G (2014) de beste keuze is. Mijn Alcatel houdt 't nog wel ff vol, dus ik hoef niet te haasten voor een nieuwe telefoon. Weet jij of er dit jaar/begin 2015 nog nieuwe releases komen die binnen deze prijsklasse vallen, waarvan het de moeite is om op te wachten?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En waarom eigenlijk de dislike op deze reactie? :/

Andere antwoorden (4)

De Moto G 2014 lijkt mij een goede keus. Snel, betrouwbaar, Android Kitkat en voldoet aan de rest van jouw eisen. Ik had persoonlijk liever de Moto G van 2013 gekozen vanwege een iets compacter formaat(persoonlijke voorkeur dus, misschien vind jij 5 inch juist fijn), maar deze is slechts met 8GB verkrijgbaar(zonder microSD). De 2014 editie heeft ook 8GB maar wél mogelijkheid voor een microSD.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De 2013 versie is wel degelijk met 16GB verkrijgbaar, even ter informatie :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja dat weet ik. Ik bedoelde dat hij nergens meer op voorraad is bij nederlandse webshops. :)
Zoals hier boven staat is de moto g het beste voor die prijs, maar als je 269 euro kunt uitgeven heb je een oneplus one wat heel wat beter is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik denk dat de Moto G voor mij goed genoeg zal zijn, en sowieso een upgrade t.o.v. de Alcatel die ik nu heb. Ook is hij €90 goedkoper dan de OnePlus One, wat voor mij een redelijk bedrag is.
iphone 4 kan ook
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee... Hij heeft een single core processor, slechts 512MB RAM en kost ook nog eens €280. Misschien de volgende keer even wat beter lezen?
HTC ONE X. Is een mooi toestel en moet rond die prijsklassen zitten.

Toegevoegd na 5 minuten:
http://www.handysell.nl/htc-one-x-64gb.html?source=admarkt&utm_source=marktplaats&utm_medium=admarkt&utm_campaign=-HTC+One+X%2B+64GB

Het kost 40 euro meer. Maar dan heb je wel een hele goeie telefoon voor een mooie prijs.