Ik kan groepsgesprekken op whatsapp niet openen (ios8), hoe kan ik dat wel doen?

Ik heb een dag geleden ios 8 gedownload en als ik nu whatsapp open, en ik tik op een groepsgesprek, wordt het beeld even zwart en gaat hij terug naar het beginscherm. Hoe kan ik dat verhelpen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bug in whatsapp. Contact whatsapp

Het beste antwoord

Had ik ook en ik besefte toen dat er een update was...
Heb je de update al gedaan?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dan kom ik bij het volgende probleem: ik kan niet updaten omdat de apple id nog van mijn ouders er nog in staat terwijl ik bij het downloaden van apps wel gewoon mijn eigen apple id heb.