Gaat de batterij sneller leeg als ik veel muziek op mijn smartphone zet?

Ik bedoel enkel door het feit dat de muziek erop staat, denk aan 5 gB op de externe card

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nee maakt niet uit. Er is geen energie nodig om de data vast te houden/ bewaren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Muziek-apps moeten af en toe de muziekdatabase opnieuw indexeren om te kijken of er nummers zijn toegevoegd of verwijderd. Als je veel muziek op je telefoon hebt staan, duurt dat indexeren langer en kost dat meer stroom. Maar het is maar de vraag of dat echt merkbaar is.
bamibal