waar zijn de 4 bolletjes van de huawei ascend y530 naar toe om alle apps bij elkaar te krijgen zoals bij mijn vorige htc desire c?

de vraag is waarschijnlijk onduidelijk...
Bij mijn vorige GSM stond er in de "dock" 4 bolletjes.
wanneer je erop duwde kwam er een 2e startscherm met daar alle apps
die op het toestel geinstalleerd zijn.
ik ben van plan om een niewe gsm aan te schaffen, namelijk de:
Huawei Ascend Y350.
Maar op foto's en video's te zien, zijn daar geen bolletjes!

is het mogelijk om toch op het tweede startscherm te komen en zo alle apps bij en te zetten?

meer informatie?

(weet u ook de naam van het 2e startscherm, want dit is zeer onduidelijk?)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik heb weliswaar niet de Huawei Y350 maar de G525. Deze heeft ook bolletjes, geen 4 maar maximaal 9 (je krijgt er standaard geloof ik vier maar je kan zelf tot 9 toevoegen) Je kan niet via die bolletjes op het volgende scherm komen maar door over het scherm heen te vegen. Hoe de opvolgende schermen heten weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Huawei heeft geen apart scherm met alle apps, deze worden allemaal op het startscherm gezet. Net als bij een iPhone.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oh wacht ik snap nu wat VS bedoeld.
Bij mijn Huawei komen de nieuwe apps niet op het eerste scherm wat zich opent bij activering maar op het laatste, je kan ze zelf haar het scherm van keuze slepen door op de app te drukken en daarna naar slepen. Je kan ook apps bij elkaar inzetten je krijgt dan een soort map, wanneer je hierop klikt krijg je alle apps te zien die er in zitten. Zo kan je apps bij elkaar zetten in categorieën. Bv een mapje communicatie, met bv daarin de apps: email, bellen, contacten enz. Een mapje social media.
normaal kan je op elke huawei startschermen via instellingen bijzetten
er zijn toestellen die tot negen schermen gaan