Is het handiger een smartphone online te bestellen, of in de winkel te kopen?

Ik vroeg me dit af omdat online bestellen vaak wel goedkoper is, maar het misschien lastiger is om garantie te krijgen via een webwinkel.

Wie heeft hier ervaring mee? is het beter om hem online te kopen of in de winkel? en waarom?

Bedankt! :D

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
5.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In de winkel kan je nog proberen af te dingen met kortingen of een gratis accessoire :)

Antwoorden (3)

Hallo Drolie,
Ik vind het beter om er 1 te kopen in de winkel zelf. Omdat je dan zeker bent dat je de juiste hebt en ook je garantie is in orde, via internet is dat niet alstijd in orde met de garantie. Of ik heb ooit 1 via internet gekocht toen hij thuis aankwam werkte hij niet omdat hij al was gevallen met de post. Dus...
Groeten Amy Pittillion
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mij is het beter bevallen om een telefoon te kopen via internet.
Vaak kun je ze hier goedkoper krijgen dan in de winkel.
Wel moet je even uitzoeken, of het een beetje een betrouwbare online shop is (bv. een paar recensies lezen)
Veel succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt natuurlijk ook altijd in een winkel gaan kijken, je laten vertellen wat een toestel allemaal kan, het toestel vast houden etc. om zo goed mogelijk je keuze te maken. Het toestel kun je dan nog steeds altijd via internet bestellen. Garantie is tegenwoordig geen issue meer. En als je toestel toch niet bevalt, kun je het terug sturen binnen de 14 dagen bedenktijd.

Voordelen van online zijn verder:
* vaak goedkoper
* makkelijk veel winkels vergelijken, via allerhande vergelijkingssites
* gewoon vanuit je luie stoel kopen