Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik mijn internet in het buitenland uitzetten op mijn samsung galaxy s4 mini?

Ik heb roaming uitgezet maar ik kan nu ook niet meer bellen en smsen en dit wil ik wel kunnen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kunt je dataverbruik in het buitenland beperken door dataroaming uit te schakelen, zodat er geen verbinding met internet via het mobiele netwerk kan worden gemaakt wanneer je in het buitenland bent. Je kunt nog steeds wifi gebruiken, ook al is dataroaming uitgeschakeld. Eerst moet je mobiele data inschakelen.

1. Ga naar "Mobiele netwerken"
Veeg met je vinger omlaag over het scherm vanaf de bovenkant van de telefoon.
Druk op het icoontje voor instellingen.
Druk op het tabblad Verbindingen.
Druk op Meer netwerken.
Druk op Mobiele netwerken.
2. Dataroaming in- of uitschakelen
Druk op Roaming om de functie in of uit te schakelen.
Als je dataroaming inschakelt:
Druk op OK om te bevestigen.
3. Terugkeren naar het startscherm
Druk op de home-toets om af te sluiten en terug te keren naar het startscherm.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het eerste gedeelte is al beantwoord zie ik. Om antwoord te geven op het tweede deel van je vraag: Dataroaming beperkt niet het bellen en sms'en in het buitenland. Dat kan een blokkade van je provider zijn. Ik raad je aan om daar even contact mee op te nemen.

Vergeet ook niet om +31 voor je nummers te zetten als je ze belt of sms't vanuit het buitenland!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding