is ios 8 zelf maken voori phone 4 mogelijk?

Ik heb ios 8 op mijn iphone 4s en vind hem doodchill. Nu is mijn vraag is het m.b.v een iphone 4s ipsw bestandje en een ios7 iphone 4 ipsw bestand mogelijk om een ios 8 ipsw bestand te maken voor iphone 4, omdat deze niet officieel word gemaakt.
Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

iOS 8 verschijnt in de herfst van 2014. Tijdens WWDC 2014 heeft Apple officieel iOS 8 aangekondigd. iOS 8 is de nieuwste software voor iPhone en iPad. Het bevat allerlei nieuwe functies zoals widgets, een slimme Spotlight-functie, QuickType-toetsenbord en betere communicatie tussen apps.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja ik weet wanneer ios komt en wat er nieuw is. IK heb hem zelf op me iphone 4s staan. Maar dat is niet mijn vraag