Hoe krijg ik pijltjes bij het Wi-Fi icoontje in de statusbalk weg?

Hoi,

Ik heb afgelopen avond een systeemupdate op mijn HTC One gedaan. Daarbij startte mijn mobiel zichzelf opnieuw op om de update te voltooien.
Vanaf dat moment stonden er plotseling twee pijltjes bij het Wi-Fi icoontje in de statusbalk: eentje naar boven wijzend, en eentje naar beneden wijzend. Ik heb op internet al gelezen dat dit met data heeft te maken, hetgene dat je uploadt en downloadt. Maar mijn Mobiele Gegevens staan gewoon uit. Ik heb ook zoiets dat 'Wi-Fi Direct' heet, geen flauw idee wat het inhoudt, maar er staat wel een 'naam' van een Android-apparaat bij. (Android552 ofzo)
Ik kan dit zogenoemde Wi-Fi Direct verder niet uitschakelen of die Android naam verwijderen. (als het er iets te maken mee zou kunnen hebben)
Ik heb zelfs een reset terug op fabrieksinstellingen gedaan en weer opnieuw opgestart, maar nog steeds staan de pijltjes bij mijn Wi-Fi icoontje. Ik heb geen abonnement of sim-only, gewoon prepaid. Ik heb op het moment geen beltegoed, voor het geval deze pijltjes hier invloed op kunnen hebben, dus dat is niet zo'n probleem.

Ik vraag me af óf deze pijltjes weg te krijgen zijn en zo ja, hoe deze weg te krijgen zijn. Ik stoor me er namelijk wat aan. Verder heb ik er tot nu toe (denk ik dan) geen problemen mee gehad.

Alvast bedankt voor uw hulp.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
19.5K

Het beste antwoord

Dit hoort. Het is om aan te geven wanneer hij iets download of upload met wifi. Dit heeft ook niks met 3g of mobiel netwerk te maken, dus maak je geen zorgen.

Toegevoegd na 30 seconden:
Het is overigens niet weg te halen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens mij is dat gewoon heel normaal dat dat zo
Is volgens mij upload hij gewoon v ia Wi-Fi hoor!