Ipad mini loopt snel leeg wat kan ik doen?

Hallo,
Mijn ipad mini heb ik gisteren avond opgeladen naar 70% en zonder te spelen kan ik de ipad niet meer gebruiken want hij was helemaal leeg.
Wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Het is het beste als je je iPad oplaad tot 100% en dan nog een paar uur aan de lader laat liggen. Op die manier wordt de accu gekalibreerd en gaat je accu weer mee als toen hij nieuw was. Ook het af en toe uit en weer aanzetten van je iPad zorgt er voor dat je apparaat wordt gereset en langer met je accu omgaat.

Daarnaast zijn de instellingen die je gebruikt mede veroorzaker van het al dan niet snel leeg lopen van je iPad. Zoals het aan hebben staan van Bluetooth en wifi, bepaalde apps die continu verbinding blijven maken met internet (zoals bv email)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het aantal % batterij is slechts een indicatie. Ik zou me daar niet zo druk om maken. Als je het idee hebt dat hij echt sneller leeg gaat dan normaal kun je hem eens opnieuw opstarten, alle app's die open staan sluiten. Updates automatisch uit zetten, ect etc.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan in de Appstore een Accuspaarder downloaden. Neem bijvoorbeeld Juicedefender, die zorgt ervoor dat je iPad veel minder snel leeg loopt.

Ook al je apps uitzetten (2 x op de homeknop klikken en je apps naar boven vegen) kan helpen!