Met welke gratis Mb meter app kan ik zelf de periode instellen?

Ik heb een Mb meter van KPN. Deze houdt goed bij hoeveel data ik verbruik, maar ik kan niet de periode instellen. Mijn provider start de maand op de 25e, de mb meter staat op de 1e van de maand. Dit zou ik graag tegelijk laten lopen. Weet iemand een gratis app die ik hiervoor kan gebruiken?

Yes Mb meter doet dit ook niet. Het is trouwens dezelfde app als de KPN meter, alleen dat met blauwe kleuren ipv groen.

Toegevoegd na 22 seconden:
Niet erbij gezet:
Platform is Android.

9 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

met onavo count kan je dit perfect doen. ik gebruik hem ook. werkt zeer goed!
en is volledig gratis
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

naar mijn weten heeft elk android toestel standaard een verbruiks meter die je zelf kan instellen.
Als je naar Instellingen - Dataverbinding gaat zie je het verbruik. Daar staat ook de cyclus op. Klik op de cyclus. Onderaan staat dan als het goed is "verander cyclus". Daar kun je dan je begin datum instellen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Thecis
9 jaar geleden
klopt, deze loopt al, maar mijn ervaringen daarmee zijn minder goed. Maar je hebt helemaal gelijk dat dit ook gebruikt kan worden.