mijn iphone 5c is gevallen en stopt niet meer met trillen, wat moet ik doen?

gister is mijn iPhone 5c op de grond gevallen van mijn bed en sinds dien stopt hij niet meer met trillen. ik heb hem gereset en via iTunes de hele software gereset maar dat werkt ook niet. ik heb ook de thuis knop + volume knop en de uit knop tegelijk vast gehouden wat volgens de Apple site zou werken als ie in het water zou zijn gevallen en niet meer stopt met trillen, maar ook dat heeft niet gewerkt. kan iemand mij wat tips geven voor dat ik naar de winkel ga, aangezien de dichtstbijzijnde Apple store nogal ver weg is. alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (2)

Dat trillen is natuurlijk vervelend. Het beste haal de de batterij er uit dan stopt het.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
volgens mij is het niet mogelijk om de batterij uit een iphone te halen, of in ieder geval ik weet niet hoe je een iphone open zou moeten krijgen. wel bedankt voor het antwoorden!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als de batterij er in kan kan hij er ook weer uit.
Dat kan zelfs met mijn aftandse Blackberry.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
een iPhone batterij kan je inderdaad niet er uit halen want de achterkant zit vast geschroefd. Wat je misschien kunt proberen is om bij (Instellingen --> geluiden --> trillen bij belsignaal uit zetten en trillen bij geluid uit 'uitzetten'
Ik zou naar een Iphone maker gaan als u op youtube dat zoekt vind u meestal een link naar een site en kunt u uw Iphone daar laten maken.
U zou natuurlijk het ook zelf kunnen proberen maar ik raad het u niet aan.

https://www.youtube.com/watch?v=sHjv1ILctXk