Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar staan de instellingen van jelly bean 4.3 over scherm animatie?

Ik heb een Samsung Galaxy Note 3 neo en wanneer je een app opent op afsluit, hoor je een mooie animatie te kunnen zien. Alleen werkt het bij mij miet meer en ik weet ook niet meer hoe ik dat weer aan doe. Dus wanneer ik bijvoorbeeld een app afsluit, krijg je direct het startscherm te zien zonder animatie effect...

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
874

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Op mijn mobiel stonden de animatie's ook uit, Ik heb een beetje gegoogled en zo kreeg ik ze weer aan:

1. Ga naar instellingen
2. Scroll naar beneden totdat je ''Ontwikkelaarsopties'' ziet staan.
3. Scroll weer een beetje naar beneden totdat je 'Vensteranimatie schalen' 'Animatieschaal overgang' en 'Schaal van duur animatie' ziet staan. Met deze instellingen kan je je animatie's aan/uit zetten. Ook kun je met deze instellingen je animatie's sneller of langzamer laten verlopen.

(P.S. Let niet op de pijlen en Cirkels op de plaatjes.)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hallo!
Ik heb dus nog een probleem.. Bij mijn instellingen staat er geen Ontwikkelaarsopties.. Ook niet als ik dat zoek..

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding