Hoe los ik deze storing van wordfeud op mijn I pad4apple op?

Sinds 2 dagen is mijn Wordfeud op de I pad4apple niet meer speelbaar.
Zodra ik ook maar één letter type springt het volledige scherm naar een ongewenste app van b.v. het spel Farmville 2 of War Cry met de vraag of ik dat wil downloaden. Ik wil geen spelletjes op mijn I pad !
Ik klik het weg. Ik wil alleen verder gaan met Wordfeud. Zodra ik dan in Wordfeud mijn woord wil maken en een letter schuif, springt het scherm onmiddelijk weer naar het volledige beeld van de ongewenste app.
Het is nu onmogelijk om Wordfeud met mijn medespelers verder te spelen.
Op het internet kan ik niets vinden over dit probleem.
Weet iemand hiervoor een goede oplossing? Bij voorbaat dank.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Start de app eens op nieuw op. Dubbel drukken op de thuis knop en dan de app omhoog slepen. Als je iOS 7 hebt.

Het beste antwoord

Mijn man had hetzelfde op zijn iPad en ik op mijn iPhone. Dat was gisteren. Ik heb de app afgesloten, hen even links laten liggen en vandaag deed ie het weer normaal.
Het zal dus vanzelf wel weer goedkomen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het bleek inderdaad om een tijdelijke Apps-storing te gaan.
Gewoon niets doen (kruidje-roer-me-niet) was in dit geval het beste.
Het fenomeen dat dit plotseling ook anderen overkwam, stelde mij direct gerust. Inderdaad de andere dag was het opgelost. Bedankt.