mijn ipod zit vast in het uitgaan scherm, wat moet ik nu doen?

ik heb een ipod touch 4g, en die had ik gejailbreakt. ik wou de jailbreak er af halen dus klikte ik op resetten. nu zit hij al ruim een kwartier vast in dat cirkeltje die rondraaid. de batterij zit helemaal vol dus wachten tot hij leeg gaat gaat nog wel een paar dagen duren. (ik heb hem morgen nodig)
hoe krijg mijn ipod uit dit scherm, des noots gewoon nog met jailbreak

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een hardwarematige reset
Houd de power-knop tegelijkertijd met de Home-knop ingedrukt totdat het Apple logo in het scherm verschijnt. De Apple iPod Touch 8 GB zal zich herstarten.

Antwoorden (2)

Naar de appLe store gaan
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Klik 10 seconden de sleep knop en de menuknop tegelijkertijd in, hiermee forceer je een restart.