hoe krijg ik strepen uit mijn you tube filmpje??

hallo allemaal ik heb bij meer dan de helft van mijn you tube filmpjes zwart/wit beeld met strepen van ong 1cm dik echt alles is in banen en door elkaar. ligt dit aan mijn telefoon ( samsung galaxy s4) of ligt het aan you tube?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Je kunt eenvoudig zien als het je mobiel is of Youtube. Gewoon simpelweg een andere video kiezen en kijken als die wel normaal werkt, als anderen wel normaal werken zal het dus niet aan je telefoon liggen maar aan je filmpjes. Je kunt dan ook nog eens op de computer kijken als het aan je eigen filmpjes ligt. Als er dus wel wat met je telefoon is dan kun je proberen Youtube te updaten. En als deze al geupdated is, even verwijderen en dan weer opnieuw installeren.