Hoe kun je op je iphone terugvinden waar je allemaal bent geweest?

Op de iphone staat gps aan. Kun je hiermee ook zien waar je eerder bent geweest?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
9.7K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In de agenda in je iPhone kijken. ;)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Grapjas ;0)

Het beste antwoord

De locatie wordt niet constant vastgelegd tenzij er software draait die dat expliciet doet.

Echter één feature van iOS 7 genaamd Frequent Locations is er zoeen. Als je die aan hebt gehad de afgelopen tijd, dan kun je daarvan de geschiedenis terugzien. Volg daarvoor de stappen in de bron (Engels).

Toegevoegd na 2 minuten:
Op de iPhone staat GPS dus niet standaard of constant aan. Apps kunnen toegang vragen tot je locatie, waarop de GPS-ontvanger wordt geactiveerd. Ook gebruikt de iPhone de GPS-ontvanger zo nu en dan voor zaken als het kiezen van de tijdzone en zoeken naar bepaalde WiFi netwerken.

Wanneer GPS actief is, krijg je een pijtje naar rechtsboven te zien in de bovenbalk van de iPhone, links van je batterijweergave.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik ben het met je eens dat gewone apps ook de locatie kunnen opvragen als je toestemming geeft en dan de locatie kunnen bewaren. Dit wordt bijvoorbeeld in runner apps (waar je een route loopt) ook gedaan. Je zegt dat de locatie niet constant wordt vastgelegd, maar m.i. doet "frequent locations" dat wel als ik je interessante link lees. Deze optie staat standard aan en daarmee geef je goedkeuring staat in het artikel. Als ik het uit zet werkt "zoek mijn iPhone ook niet of minder goed. Die Frequent Locations is dus sneaky. Het enige dat ik niet kan terugzien is mijn geschiedenis zoals dat in de bron wordt aangegeven.

Andere antwoorden (3)

normaal wel , je kan de straten terug vinden via instellingen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als geschiedenis? Maar waar dan?
D'r moet wel een app aangestaan hebben, die alles vastlegt. Je GPS kan dan wel aan staan, maar die wordt pas echt ingeschakeld door een app te gebruiken die met GPS werkt. En het nog vastlegt ook. Zo niet, dan kan het niet. Jij niet althans, en ik ook niet. Niemand, behalve de geniepige dienst. Die kan het altijd, zelfs als je GPS uitstaat. Dankzij de geweldige service van de telefoonproviders, en jouw contact met de zendmasten. Bel ze eens op, zou ik zeggen. Hun nummer doet er niet toe, ze horen je toch wel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Apple inventariseert het zelf, want het biedt advertenties op locatiebasis. De vraag is of je zelf de geschiedenis kunt zien.
Dit zou je kunnen vinden met Frequent Locations(volg dezelfde stappen van jorisw), of op dat zelfde moment met de gratis app van Apple "Find my iPhone".