Als je je iPhone reset, blijven je foto's dan wel in iCloud?

Mijn iPhone is heel erg sloom, dus wil ik hem gaan resetten. Ik heb al mijn foto's over gezet in iCloud, als ik mijn iPhone reset, blijven die foto's dan wel in iCloud?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
7.5K

Het beste antwoord

Jupp. Je iPhone is verbonden met je Apple-account. Aan íéder Apple-account is een iCloud verbonden. Mocht je je iPhone willen resetten, heb je de mogelijkheid om de opgeslagen informatie in iCloud terug te plaatsen (zo ook de foto's).

Wel een tip om even te kijken bij Instellingen > iCloud, of je wel hebt aangeklikt dat je Foto-album is verbonden met iCloud.

Als je zekerheid wilt kun je ook de DropBox-app downloaden. Log dan ff in, en als het goed is zullen alle foto's worden gekopieerd naar DropBox.

En nog een klein tipje..! Je iPhone wordt er niet sneller van als je 'm reset ;) Waarschijnlijk heb je een wat oudere iPhone. Die kunnen over het algemeen niet zo lekker meedraaien op de nieuwste updates. Als je de nieuwste versie iPhone hebt moet je misschien eens kijken hoeveel GB-ruimte je nog hebt. Misschien moet je maar eens wat apps verwijden.

Laatste tip .. Opnieuw opstarten doet wonderen. Mijn iPhone en Mac draaien vaak 24/7. Ook die apparaatjes hebben een *powernap* nodig! Ze zijn erop gebouwd, ja, maar bij het opstarten worden ook al bugs verholpen.

Als je na deze tips er nog niet uit bent weet ik het ook niet meer... Suc6!

Toegevoegd na 6 minuten:
Met het opstarten wordt de iPhone vaak weer wat sneller.

En en.. nog 1 ding: er gaan *geruchten* dat als je de app-geschiedenis (2x klikken op home-knop) reset (beeldschermpjes omhoog schuift) hij sneller wordt. Zelf geloof ik het niet, maarja.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja, alles blijft als het goed is in de cloud staan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja alles blijft in de cloud , omdat het op een internet Site staat van de Apple dienst cloud