Kapot scherm samsung gallaxy s4, valt dit onder de garantie?

Hallo,

Ik heb sinds 4 maand de samsung gallaxy s4. En heb er nog geen probleem mee gehad. Maarr nu stopte ik vandaag me telefoon in mijn tas, en haalde ik hem er na ong 5 min weer uit. En zag ik dat ik in eens een barst in het scherm had zitten. Nergens heb ik de tas in de tussentijd neergezet of ben ik ergens tegen aan gelopen zijn.
Valt dit onder de garantie of wat kan ik het beste doen.

m.v.g.
Natasja

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dit soort schade valt niet onder garantie. dit soort dingen zijn altijd eigen risico. zowel mijn broer als ik en nog een aantal hebben ongeveer hetzelfde probleem gehad en mochten gewoon de reparatie betalen.

Als je hem verzekerd hebt kun je hem gewoon opsturen en kost het je niks!