nee want apps die je download via de store zijn al beveiligd net net zo als je internet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een Apple of android tablet heb je geen,virusbeveiliging nodis

op een Windows tablet raadt ik het aan om wel een virusscanner te installeren
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
wel als je bijv. van 4shared download. niet als je allen uit de playstore download