Hoe zorg ik er voor dat mijn Sony Xperia S stopt met het uploaden van een e-mail?

Vorige maand was ik na twee weken al 100 mb over mijn MB-bundel heen. Ik heb een bundel van 1000 mb/pm.
Nu zag ik bij een app waar ik het verbruik kan bijhouden dat ik in een nacht 700 mb heb ge-upload, bij mijn mail.
Ik heb die dag vanaf mijn telefoon een bestand proberen te versturen naar mijn e-mail van 100 mb. Dit lukte niet maar het leek alsof mijn telefoon het iedere keer opnieuw probeert waardoor er dus een heleboel MB 'down the drain' gaan. Nu heb ik vorige maand mijn internet uitgezet, maar deze maand heb ik weer mb's. Nu is het zo dat ik blijf uploaden via mijn mail! vanaochtend al weer 130 mb verspilt. Heel irritant!! Hoe kan ik dit stoppen!?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het lijkt erop dat de mail ergens blijft hangen. Zoek eens in de mappen bij dingen als inbox, verzonden, verwijderd. Verwijder de mail uit al deze mappen. Kijk ook eens bij instellingen. Misschien is er wel een instelling die het voorkomt dat je apparaat dingen keer op keer opnieuw wil uploaden. Werkt dit niet probeer je mailapp eens te verwijderen en opnieuw te installeren.